Kādas smaržas vairāk nav jēgas pirkt un pieņemt kā dāvanas. Man izskaidroja un es vairs nepērku

Vai zināji, ka pastāv ne tikai apģērba, apavu vai frizūru mode, bet arī mode uz smaržām? Jā, arī parfimērijas industrija pakļaujas noteiktiem trendiem. Piemēram, 90. gados topā bija smaržas ar ziedu notīm. Tagad par pēdējo modes kliedzienu uzskata molekulārie aromāti, kuri atšķirīgi atveras uz katra cilvēka ādas. Šodien pastāstīsim, kuri populāri aromāti jau zaudējuši aktualitāti.

Populāri aromāti

Ir saprotams, ka smaržu izvēle ir subjektīva lieta. Mēs tikai esam uzklausījuši modes ekspertu viedokli, kas palīdzēs tev izšķirties par jauna aromāta iegādi.

 Parfimērijas antitrendi

1. Noa Cacharel

Savu laiku šis parfīms bija tīrības un svaiguma simbols. Bet šodien šādi spilgti ziepju un krēma aromāti šķiet pārāk uzmācīgi un neinteresanti.

2. L`Imperatrice 3 Dolce Gabbana

Vēl tikai pirms dažiem gadiem katra īsta modes dāma  uzskatīja par savu pienākumu smaržot pēc „Imperatrice”. Salds aromāts, kas atgādina kožļeni ar arbūza garšu. Agrāk tas liecināja par savas saimnieces atšķirīgo smaržu gaumes izjūtu. Likās, ka vairāki simti ražotāju viltoja šo aromātu. Tagad ar to nevienu nepārsteigsi. Pienācis laiks meklēt jaunu, izsmalcinātāku alternatīvu.

3. Gucci Rush Gucci

Smags aromāts, kas asociējas ar izaicinošajiem 2000. gadiem, ar tieksmi pēc kažokādām, glamūru un visu spožo. Diemžēl, šī pūdera šleife apvienojumā ar šķebīgumu neatgriezeniski ir palikusi pagātnē. Mūsdienās pasaulē populārs minimālisms, lakonisms un komforts, kas nu nekā neiet kopā ar GucciRushGucci.

4. Be Delicious Donna Karan DKNY

Kādam patika šīs smaržas, kādam tās atgādināja parastu gaisa atsvaidzinātāju. Pamatā ir ābolu smarža, kura konkrētajā gadījumā šķiet mākslīga. Protams, augļu aromāti var būt arī tagad, taču jāizvēlas tomēr dabiskas kombinācijas.

Vai arī tu domā, ka šie parfīmi ir novecojuši? Raksti komentāros. Veiksmi!